Fifteen minutes of fame

Media styr våra liv - jag och Kristin blev med i TV4:as lokalnyheter och får därmed representera de som lyckats skaffa sig tak över huvudet i ett bostadsklimat som kräver att man slåss för sin rätt till kokonginnehav. Vårt hörn med alla flyttkartonger blev dock inte med. Jag bör också erkänna att det inte finns något innehåll i de svarta muggar jag ställer fram på bordet. Lägg märke till Kristins nalle Brum som sticker upp i bakgrunden! Alla behöver en tröst i sängen dessa tider. Av att se detta gjorde mig mest förvånad över att min röst inte är så manlig som jag trott ända sedan jag genomlevde dagis.

Klicka här:

http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=673827&treeId=100722&renderingdepartment=2.757


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ni är! Herregud vad jag saknar att prata med er. Jag har lite kompis-hemlängtan nu. Kan knappt bärja mig till jul då vi får träffas igen!



Många kramar

2008-10-22 @ 22:15:42

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback