Även Anthony dissar Donken

image27

Vettigt av honom, måste jag säga. Deras käk är helt enkelt inte så gott. Inte heller billigt nuförtiden, så what's the point? Tiden jag jobbade där var helt enkelt inte så bra, den heller. Sen slutade jag där, och tiden som följde var helt otroligt bra. Bland den bästa i mitt liv. Tack vare ett annat jobb. Jag var så glad att jag var beroende av ett jobb och inte av en person av motsatt kön, men fan fick jag för det då Rocks sa tack och hej till världen och lades ned. Nu gör jag förhoppningsvis sushi till nya (och trevligare) människor hela sommaren.

Mitt under dagen hade jag lätt huvudbry och var tvungen att luta mig ut ur basgruppsrummets fönster för att prickas i huvudet av haglet som hälsade på jorden från himlen. Det blev bättre och sedan hade vi en helvetiskt jävla trevlig fika på biblioteket: Stina, Anna, Linus, Lovisa, Kristin, Amanda och jag, och vi pratade sex för fulla muggar. Jag ska flytta härifrån, visst, men det jag gillar och har gillat kommer jag att fortsätta ha gillat. Ingen dör, om de inte dör, och i så fall är det ett senare problem. Hjärtat gör lite ont ibland: jag blir arg för att jag var så jävla mjuk och lättfotad en gång i september, men jag säger då till mig att jag ska hålla käften och då blir även det bättre. It's getting better all the time.

Kommentarer

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback