Helmers ord

"Jag skulle inte vara en man värd namnet om inte den där kvinnliga
hjälplösheten gjorde dig dubbelt så tilldragande i mina ögon."

Jag upprepar:

"Jag skulle inte vara en man värd namnet om inte den där kvinnliga
hjälplösheten gjorde dig dubbelt så tilldragande i mina ögon."

Det är av yttersta vikt att inte låta sitt liv formuleras efter andras värderingar.
Det är av yttersta vikt att inte skapa luckor i kalendern enbart för att där ska bildas
ett hål genom vilket en länk ska direktkopplas till en annan kalender.
Det är av yttersta vikt att inte vara lättfotad. Att inte vara som man allra helst vill vara;
som ett barn präglat av sin förnuftsfria tillgivenhet till det vuxet okända.
Den tillgivenhet som resten av livet framgångsrikt ägnar sig åt att bryta ned.

Kommentarer

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback