Tre favoriter på en dag

Igår, på en och samma dag, fick jag i princip tre nya favoritfilmer. Jag trodde inte att det gick, men nu är jag totalt motbevisad. Nils kom förbi med Paranoid Park av min regissör préféré: Gus van Sant. Den filmen var underbar. Sen gjorde jag panikartat middag, Anna kom, vi hade trevligt och vi såg en film ur hennes Studio Ghibli-box, Laputa - Castle in the sky. Den var otroligt underbar. När den var slut och vi var alldeles sprängfyllda av bra filmighet visade det sig gå en annan film på SVT, Little Big Man med en mycket ung och snygg Dustin Hoffman. Jag blev frälst. Den var som livet självt - fast inte just mitt liv.


Inga kommentarer om mitt humör. Jag framtidsplanerar frenetiskt och in i minsta detalj, men just nu gör det mig inte mer upprörd utan tvärtom. Kristin har fått jobb. Det är bra. Jag har hittat rätt inställning till livet och jag har allt att tacka Gevalia. Jag ska ha roligt i ett helt år. Sedan börjar allvaret - om jag vill att det ska börja. Den 22:a går antagligen flytten. Ni som vill ha min nya adress är så jättevälkomna att höra av sig. 

Kommentarer
Postat av: jenni

jag är på! men vad ska ni göra där? vart ska ni bo?


Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback