Ja jag är allvarlig i det jag gör

Oundvikligt är detta ett dominerande personlighetsdrag. Jag släpper inte loss. Jag är inte "ung" utan observerar att jag inte gör det jag borde göra, vilket får mig att tänka att jag kanske egentligen vill göra det där, men inte gör det. Det är precis så rörigt som det låter och jag tänker inte förenkla bara för att göra det lätt för någon.

Intelligens - med odefinerad innebörd - är väldigt viktig för mig. Just nu har jag inte tid eller ork över att vårda den delen av mig. Den delen har just nu ingen funktion i mitt liv, utan trycks konstant undan av vardag; arbete. Stressigt skitjobb i flott och fan. Det ger mig en merit i framtida yrken, men seriöst - det ger mig inte egenskaper som får mig själv att uppskatta min utveckling. Så jag utvecklas inte just nu, jag tjänar pengar. Jag offrar mig själv för mina syften.

Nu tycker jag i alla fall inte att körkortet är något andra endast kräver. Det är fortfarande fallet, visserligen, men jag tycker ändå att det är en rolig sak nu. Bara för att det inte längre känns oövervinnerligt. Jag kan också köra bil, jag är funktionabel.

Idag på banken var det en kvinna före mig i kön som först tog ut 22000 kronor och sedan ville växla dem till isländska kronor. Båda dessa saker är avvikande. Det första är totalt omodernt. Jag blev chockad men insåg att jag inte skulle kunna komma undan med att råna henne. Det är bra.

Kommentarer

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback