Häromdagen

Det var när jag skulle slå in Emmas present: jag drog av en tejpbit och hade ingenstans att göra av den och han tänka "Skulle läppen låstna ifall att jag satt den där?" och så satte jag den på läppen och drog sedan bort den när den skulle användas och faaaaaaaaaan. Det gjorde ont men jag blödde inte. Det var en illusion.

Jag pallar inte att räkna matte. Jag förstår inte f(x) = något. Min algebra fungerar inte för jag har inte verktygslådan. Åh, vad jag älskar att kursivera!

En dålig trend är jag i, just nu. Jag gör/skapar något, observerar/granskar det efteråt och kommer fram till att det så inte var jag, och att det så får mig att bli en tönt, se ut som en tönt, verka som en tönt, leva töntliv.

Tönt, tönt, jag är tönt. Idag är jag tönt, imorgon kan jag vara tönt för dig, om du vill!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa var min tönt!

"låstna?"

2006-10-06 @ 10:38:38

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback