Dessa småbarnsföräldrar

De tror tydligen att alla är helt dumma och oförskämda, plus stenrika eftersom de inte förstår varför man kanske jobbar med ett sådant arbete som jag gör. Jag orkar inte höra aggresiva och nedlåtande ord längre, jag lägger ner för kvällen. Amanda frågar om jag har pannkakor i väskan men tyvärr, inte ens våfflor. Och polisen kommer att ta mig för snart ska jag cykla hem, utan cykellyse, och borgarna har höjt alla böter.
På rasten fick jag hålla en konversation. Det var med en person som tyckte tydligen att jag var riktigt konstig som hade matlåda. Han brukar jobba mellan 13.00 och 21.00 utan att äta nååååågonting. JAG ÄR JU LIKSOM KONSTIGAST I HELA VÄRLDEN! Shit, fan. Onormal! Har jag ett virus i hjärnan? Un parasit dans le cervaux?

Kommentarer

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback