Jag besökte köpcentrum

I eftermiddags var jag på Kupolen av den anledningen att jag skulle på jobbintervju på McDonalds. Innan det tog jag en kopp kakao-latte tjosan med små hjärtan och grädde på. En mycket kort fika, för efteråt skulle Kristin gå och lära sig hur man gör pommes frites. Jag gick till Apoteket men hann inte ända fram innan jag stoppades av en engelsktalande kvinna som började smörja in mina händer med någon slags grön kräm. "Such beautiful tiny hands", sa hon; "they are so small!". Jag vet inte hur man beter sig i köpcentrum så jag sa bara "You have also nice hands!" och hon svarade "Oh no, they are a man's hands". Sen tog hon fram en slags slipkloss med fyra olika sidor, grabbade tag i mitt högra pekfinger och började putsa med en sida i taget. Min nagel blev alldeles blank. "Nice" sa jag, men blev sedan riktigt skraj när hon tog fram ett verktyg som påminde om en sådan grej som tandläkaren tar bort tandsten med. Med den började hon skära bort hud från mina nagelband: "This is just dead skin.". Efteråt vände hon på grejen och tryckte med andra änden bort mitt nagelband från nageln och jag kämpade för att inte börja gapskratta.

En sådan bisarr situation! Jag ursäktade mig att jag tvungen att gå, men skulle sedan komma tillbaka "because this was great stuff" och oj så jag ljög; jag gick till Apoteket och köpte Försvarets Hudsalva, gick vidare till Rocks där jag köpte Band of Gypsys, sedan till McDonalds och blev intervjuad. Jag lyckades vara trevlig, men det är möjligt att jag faktiskt pratade för mycket. Wish me good luck.


Kommentarer

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback