Identitet produkt modern

Idag har jag varit en flata. Fast endast till klädseln då, sexualiteten och det där köret svalde jag inte. Jag svalde endast den yttre stereotypen. Glasögon à la Tiina Rosenberg och sedan stövlar, stora byxor och ett linne utan passform = definitivt stereotyp flata. Hallå där ute, finns det någon som tror att jag är flata?

De här senaste dagarna har jag tänkt febrilt. Jag har tänkt koncentrerade tankar - det går att jämföra med skillnaden mellan att dricka koncentrerad juice med att dricka utspädd juice. Späd ut 1+4. Det jobbiga är att allt jag tänker på är aktiviteter och practical stuff, samtidigt som jag inte har någon aning om vilken person det är som tänker de här tankarna. Har jag verkligen användning för dem, om jag inte ens vet hur jag själv är? Hur är antaligen fel frågeord. Vem är det mest vanliga. Varför är det mest uppgivna. Vad är nästintill ointelligent → Vad är jag? Tack, det vet jag redan.

Jag vet bara vem jag är när jag gör saker som ger mig tillfredsställande känslor. Min identitet är så pass begränsad och oflexibel. Anldeningen till att jag inte pallar vissa saker andra fixar fint. Jag kan inte bita ihop, för det jag ska bita ihop med försvinner i allt TVIVEL. Fucking tonåringslarv. Nu ska jag förbereda för muntliga nationella i svenska. Annat fucking tonårslarv.

Kommentarer

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback