I väntan på fika

Kristin jobbar om psykologi med Agnes ett tag, Mikkis läser Metro och jag kollar Teas blogg (http://djungelapa.blogg.se/). Där hittade jag en sådan söt lista jag var tvungen att låna. Förresten, moderaterna vill avskaffa 50-öringen och McDonalds är på väg att byta frityrolja. Min mamma kommer att bli nöjd över det andra - det där med 50-öringarna är dock lite sorgligt, tycker jag. Visst är de jävligt irriterande men vad är mänskligheten utan ören?

Ska bli skoj: Se på Closer med brudarna ikväll.
Ska inte bli skoj: Äh, idag är jag OPTIMIST.
Sparar till: Ett par hela vantar.
Väntar på: Att få åka till Kalle igen.
Pålägg som gäller: Leverpastej. Kämpar mot järnbristen!
Önskar jag var bättre på: Att stå ut.
Dagens dryck: Te. Alltid te.
Dagar kvar till lön: Orkar inte räkna, men den 25:e it is.
Vill inte: Tänka för mycket på framtiden.
Tre bra band/artister: Red Hot, Mars Volta, Velvet Underground
Läser: Rörliga bilder av Terry Pratchett.
Senaste personen du pratade i telefon med: Min pojkvän.
Senaste gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår kväll; blodpudding. Kampen mot järnbristen fortsätter!
Senaste saken du köpte: Mocca Latte. Ett slags kaffe, helt enkelt.
Vad har du gjort idag? Redovisat muntliga nationella och ritat könsdelar på whiteboarden. Ätit lunch med brudarna. Kollat en söt lägenhet, faktiskt.
Var det kul? Oh, ja!
Brukar du svära mycket? Fan heller!
Har du pojkvän/flickvän? JA! Första alternativet. Han är riktigt het.
Är du kär? Det är jag.
Hur tidigt stiger du upp? Idag klockan 7.
Vad har du på dig just nu? En ganska feminin utstyrsel och mina sjysta stövlar.
Vad ska du göra ikväll? Filmkväll hos Stig.
När var du senast riktigt full? I Halmstad, augusti. Jag hade också riktigt jävla roligt.
Vem är snyggast i världen? Tage Erlander. Fast eftersom han är rätt död ser han nog ganska scary ut.
Är du uppväxt i stan eller på landet? Jag vet ärligt inte vad Borlänge definieras som.
Har du utländska föräldrar? Nej.
Vad lyssnar du på för musik nu? Nothing.
Favoritserie: Six Feet Under, Kobra, Sex And The City, Sopranos..
Gillar du seriehjältar? Gud ja; BATMAN! Det känns som om mitt förnuft har körts i en tvättmaskin!
Har du något tv-spel? Nä. Men jag har Tomb Raider som dataspel! ^^
Favoritspel? Jag gillar att skjuta vilt.
Öl eller vin? Endast Heineken slår vin. Det är inte för att det är speciellt mycket godare än något annat öl, det är bara jävligt kul att säga: Heineken.
Vem hånglade du med senast? Min pojkvän. Mums.
Tycker du om dina grannar? Fånig sista fråga. Jag har ingen aning.

Well. Jag antar att dessa frågor är kul jämförelsematerial om jag någon gång skulle svara på dem i ett väldigt deppigt läge. FUCK, WORTHLESS!

Kommentarer

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback