Vi landar mjukt

Idag har jag köpt två svarta plagg men detta är inte allför relevant utan istället berättar jag att jag sitter här i min säng med min laptop i knät med perfekt avstånd till både höger och vänster högtalare ur vilka Power of Equality strömmar. Att ljud strömmar är inget nytt, men att en låt strömmar är inte fullt lika vanligt; Power of Equality ANFALLER DIG BAKIFRÅN OCH FÅR DIG ATT TAPPA ANDAN. En sådan låt skulle gärna få vara spott i mitt ansikte, I don't mind. Vi skulle gå ihop. Det är så många saker som dimper ner på mig för tillfället, saker jag drabbas av och absorberar in. Filtret har fått flertalet kryphål och i sin tur har jag mer att se ut igenom. Mina fingrar är flinka utav nyligen fyrtio minuters gitarrlir.

If you have to ask. En kaffe latte med Tea där vi båda provade nya smaker. Kvalitetstid med friends. Vi hade jättetrevligt och det går ju faktiskt inte att bli lyckligare än när man kan snacka Jimi Hendrix och annat finlir med någon grym brud.

1/ John Frusciante eller Anthony Kiedis eller Flea eller Chad Smith.
2/ Den vita svanen i det blåa vattnet med de vita träden runt som jag såg i morse. Jag hoppas att den inte höll på att frysa ihjäl.
3/ Min bäbiskusins höger- eller vänsterfot.
4/ Strip My Mind.
5/ En av dina hudceller.

eller 1/ 2/ 3/ 4/ 5/: Breaking the girl.

Kommentarer

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback