Jag blir produktiv nattetid

Och alla ni som skriver så dåligt att man börjar skratta hjärtligt; snälla, fortsätt. Allt måste inte vara bra i bemärkelsen bra, komsikt fungerar också. Så snälla, fortsätt.

Jag bloggar, du bloggar, Bodil Malmsten bloggar, alla bloggar. Ja, vi drunknar, men med livboj. Att starta en blogg är att se till att ännu en blogg förblir oläst. Livets gilla gång. Personligen tycker jag att det är ganska roligt. Inte för att det eggar mig, utan för att detta lilla hörn har sparats till mig och här kan jag dansa chimpansdans bäst jag vill.


Kommentarer
Postat av: stig

Jag vill också dansa chimpansdans!

Det är apropå det förra inlägget du skrev roligt att berätta om hur verkliga människor beter sig. Det är så förundrande. Hur vi gör. Jag tycker att bland det mest intressanta är just detta. Människans olika beteenden. Det är därför jag tycker så mycket om nedskrivna dialoger som någon tjuvlyssnat till. Det är därför jag är så fascinerad av andras och mina svar på olika genmälen. Man kan säga vadsomhelst, hursomhelst. Det är fritt fram att dansa chimpansdans!


Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback