Just like starting over

Att börja gilla någon, är det att till femtio procent bestämma sig? Att förtränga eventuella objections within, att skärpa till sig och hårdna lite. Eller handlar kärlek om att surfa? Ska det vara på det viset tvivlar jag på att jag kommer att pricka den där fantastiska jättevågen en ytterligare gång.

Andra maj är att digga The Apocalypse Inside of an Orange av Omar Rodriguez Lopez Quintet. Det spatserar en liten spindeljävel i min säng. Så otrevligt. Det kan ju i och för sig vara frågan om ett herrbesök, vilket i så fall bör uppskattas. Istället för att duktigt plugga körkortsteori tänker jag fortsätta att totalt hänge mig åt Majakovskijs liv. Tack Bengt Jangfeldt, för den möjligheten. Igår innan jag skulle fika satt jag vid Stora torget i Falun på en bänk och läste just Majakovskijs biografi. Skugga och ljus turades om. Det var ett litet hål i molntäcket, men just mellan min plats på bänken och solen i hålet var Faluns kommuns flagga. Det blåste, så den vajade - därav ljusspelet. Jag tyckte att det var en ganska trevlig detalj.


image20

Vilken tur att jag igår inte skrev ner en rekommendation till alla att undvika mig, för jag tror jag har ångrat mig nu. För ett tag har jag inte stått ut med mig själv i andras närhet, men det får vara slut med det nu. Jag lovar att jag ska bli trevlig igen. Jag ska minsann visa er att pessimism inte är helt fel i alla lägen. Så so long (inte), suckers.


See also:
IQ-ligans fantastiska blogg.
När vi gör finansiell succé
tänker vi köpa getter i Getbanken.




Kommentarer

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback