Det kan också vara kemiskt

image11

Det här är den absolut värsta bilden jag sett i hela mitt liv. Myrans pyttehjärna inkräktas av svampar som mer och mer tar över, växer, slutligen spräcker skalet och kommer ut. Myran lever alldeles för länge än vad som borde vara möjligt. Och det är så hemskt. När vissa populationer blir för stora kan de drabbas av de här svamparna för att ekosystemet inte ska haverera.

Just nu mår jag inte helt bra. Det här med semester är lite konstigt. I området där jobbet brukade svälla är nu tomt och jag känner mig ganska skrajsen. Jag vågar inte föreställa mig hur den här veckan heller kommer att bli. Roskilde är den leriga festivalen. Men jag är trygg med mina saker. Bland annat har jag ganska många pappersnäsdukar med mig.

Kommentarer

Kommentera som fan, s'il vous plaît:

Namn:
Kom ihåg vem jag är

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback